| bassot | |
|
+11Kurokawa Blaadu Motorvaattori rospe Sixxlover Ulla. Dickfish Nikki. EmilyRiot platitude kickstartt- 15 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
rospe Mötley-Käyttäjä
Viestien lukumäärä : 31 Ikä : 32 Registration date : 31.05.2007
| Aihe: Vs: bassot Ma Kesä 11, 2007 6:48 pm | |
| Oi vitsi miustaki ois kiva päästä tunneille mut ku ei oo rahaa ja sit täällä korvessa missä mie asun ei ole bassonsoitonopettajia O_o Elämä on epäreilua. | |
|
| |
Blaadu uusi käyttäjä
Viestien lukumäärä : 13 Registration date : 07.06.2007
| Aihe: Vs: bassot Ti Kesä 12, 2007 12:27 pm | |
| bassoa tuli nuorempana soiteltua enemmänkin kaapista löytyy vielä yks mut nykyään enemmänkin kitara linjalla.joku kyseli pitäiskö basistin opetella eka kitaran soittoo? ei pitäis. Enemmänkin rummun soitosta ja rytmitajusta ois hyötyy.Basisti ja rumpali tekee kumminkin kahdestaan sen pohjan biisille.basso vaan käteen ja sormiharjoituksia,sormiharjoituksia ja lisää sormiharjoituksia. | |
|
| |
Kurokawa uusi käyttäjä
Viestien lukumäärä : 14 Ikä : 33 Registration date : 26.04.2007
| Aihe: Vs: bassot Ti Kesä 12, 2007 7:47 pm | |
| Gibson Thunderbird on se hieno passo pakko myöntää. Sixx:llä taitaa olla pari semmosta | |
|
| |
obsession Mötley-Regular
Viestien lukumäärä : 163 Paikkakunta : kuopio Registration date : 13.06.2007
| Aihe: Vs: bassot Ke Kesä 13, 2007 6:17 pm | |
| Nikkin bassot on niin legendaarisia<3 itekki soitan, oon soittanu vuoden ja muutaman kuukauden, mut en oo käyny millään tunneilla, ja aikaa on vähän, nii seki vastaa aika pientä aikaa. kohta saan oman opettajan, ja uuden, paremman basson ^^ nyt on musta, mut punanen olis kiva | |
|
| |
echocardiograph uusi käyttäjä
Viestien lukumäärä : 7 Registration date : 13.06.2007
| Aihe: Vs: bassot Ke Kesä 13, 2007 8:35 pm | |
| Minä voin kyllä ihan suosiolla ja rehellisesti tunnustautua sellaiseksi legedaariseksi vitun tyhmäksi basistiksi. Mä soitan bassoa, koska kitara menee ihan yli hilseen. Kokeilin kitaraa, kävin tunneillaki melkein viis kuukautta, mutta se ei todellakaan edistynyt mihinkään. Osaan soittaa kitaraa ehkä kahden soinnun verran.... Mulla on itellä kaks bassoa, ja kolome vahvistinta ja sitte kaikenlaista epämäärästä krääsää.. Olen hieman kamarunkkari pakko myöntää, haalin itselleni aina kaikkea klassikkoakamaa jos tulee vastaan suht. halvalla hinnalla. Tällä hetkellä omistan GIBSON LES PAUL MONEY -basson, josta olen tosi ylpeä. Laitoin siihen ihan perkeleesti rahaa, mutta oli se kyllä sen arvostakin. Hitto vie. Kakkosbeissinä mulla on FENDER HIGHWAY ONE precision - basso, joka on kans ihan mukiinmenevä, mut ei mitään ton gibsonin rinnalla. Vahvistimet ei sitten ookaan enää niin hohdokkaita, ihan peruscomboja, kun en jaksa alkaa näperteleen nuppikaappien jne. kanssa. Ihan eka vahvistin on Warwickin blue cap 60, sen jälkeen hommasin uuen Warwickin, Sweet 25.1, 250 wattinen ja sitte viimesimpänä, muttei kuitenkaan ihan vähäsimpänä, mulla on hybridicombo, 350 wattinen HARTKE VX . Bassottelua on tullu harrasteltua kohta kolmisen vuotta, ja yhtä jos toista bändiprojektii on takana, ei tosin vielä mitään, mistä olisin hyötynyt mitään. Elokuun alussa kai luvassa pikkune keikka, jolla oon siis vaan keikkabasistina yhelle funk-bändille. Hmjee. | |
|
| |
obsession Mötley-Regular
| Aihe: Vs: bassot To Kesä 14, 2007 11:54 am | |
| emmäkää oikee pysyny kitaroinnissa mukana, on mulla akustinen, mut emmä sitä osaa soittaa kunnolla : D jtn basso juttui sil tulee joskus soitettua.. mulla on joku ibanez.. aika paska. | |
|
| |
Nikki. Mötley-Spammeri
Viestien lukumäärä : 348 Paikkakunta : Pori Registration date : 27.04.2007
| Aihe: Vs: bassot Pe Kesä 22, 2007 1:44 pm | |
| Mä saan muute pian sen basson ;D | |
|
| |
obsession Mötley-Regular
| Aihe: Vs: bassot Pe Kesä 22, 2007 6:55 pm | |
| | |
|
| |
Nikki. Mötley-Spammeri
| Aihe: Vs: bassot La Kesä 23, 2007 8:24 am | |
| Mut mul ei oo lainkaa | |
|
| |
EmilyRiot Mötley-Spammeri
Viestien lukumäärä : 373 Ikä : 29 Paikkakunta : Vantaa Registration date : 27.04.2007
| Aihe: Vs: bassot La Kesä 23, 2007 10:47 pm | |
| Joo no tää yks Emily ei saakkaa passoa murrr, eka luvataa ja sitte sanotaa ettei ostetakkaa. kiitos taas ihana perheeni<3. | |
|
| |
Nikki. Mötley-Spammeri
| Aihe: Vs: bassot Su Kesä 24, 2007 4:55 pm | |
| No Höh ;(( Mun pitää kyl ite kerät manit but isä sano et lupas maksaa kyl ainakin osan <3 | |
|
| |
Pussycat]] uusi käyttäjä
Viestien lukumäärä : 3 Registration date : 29.10.2007
| Aihe: Vs: bassot Ma Loka 29, 2007 5:15 pm | |
| Hehee, basisti olen ja näin Mötley-henkeen; Nikki on yksi suurimmista idoleista. Ibanezin BTB200 löytyy seinältä roikkumasta ja bassocombo on 90wattinen Hartke. Kauan jo olen haaveillut thunder-/blackbirdistä, mutta saa sit nähdä, milloin on fyffee ostaa koko peliä. Olisha se nii sika nastaa soittaa kunnon pelillä! Nelisen vuotta tulee joulukuussa täyteen rämpytystä. (: Bändissäkin olin kerinnyt soittaa miltei kolmevuotta, kun pistettiin poikki. Mutta siitä bändistä ei sen enempää, kun ei siinä mitään nimeämisen arvoista ole.... Yksinkertaisesti sanottuna, yhdellä sanalla, bändissä olo oli; helvettiä. C'mon, olkaa bändissä, jossa vihataan yli kaiken '80-lukua ja kunnon rockia (nimittivät bändin musiikkityyliä pop/rockiksi, mikä olisi ollut sama, kun annetaan koiralle nimi Mansikki)... Että semmosta. | |
|
| |
micki_marz uusi käyttäjä
Viestien lukumäärä : 13 Ikä : 30 Paikkakunta : Helsinki Registration date : 09.03.2008
| Aihe: Vs: bassot Ma Maalis 10, 2008 6:40 pm | |
| mullapa on basso! enkyl soita sitä mut ajattelin et vois jossain vaihees alkaa soittaa | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: bassot | |
| |
|
| |
| bassot | |
|