Glamrock-bändi Mötley Crüen rumpali Tommy Leen on kerrottu jälleen lähteneen kävelemään yhtyeestä, tällä kertaa kuuleman mukaan lopullisesti.
Lee ilmoitti jo syyskuussa eroavansa kokoonpanosta "parin oikeusjutun vuoksi". Basisti Nikki Sixx antoi eilen London Paperille haastattelun, jossa hän myönsi Leen eronneen muusta ryhmästä.
– Asiat vain menevät niin. Tommy vain riehui ympäriinsä ja hoki lopettavansa. Sanoin hänelle, että "asia selvä, olet hyvä jätkä mutta minulla ei ole aikaa tällaiseen pelleilyyn."
Asiaa ei ole varmistettu ainakaan yhtyeen virallisilla kotisivuilla.
(MTV3) [EDITED BY: KICKSTARTT-]
Dickfish Mötley-Käyttäjä
Viestien lukumäärä : 48 Paikkakunta : Siikajoki Registration date : 07.06.2007
Aihe: Vs: TOMMY LEE Quits MÖTLEY CRÜE: To Syys 13, 2007 4:07 pm
Nyt oon aivokuollu, murtunu, täysin tolaltani, mää en kestä enää kauvaa : '''< Toivottavasti alkas sooloartistiksi sitten <3
80's Mötley-Regular
Viestien lukumäärä : 101 Ikä : 31 Registration date : 25.06.2007
Aihe: Vs: TOMMY LEE Quits MÖTLEY CRÜE: To Syys 13, 2007 6:01 pm
Mitä helvettiä?! Ei, ei,ei....ei se voi. Ei se voi tehä sitä Mötleylle, ei se voi tehä sitä meille, ei se voi tehä sitä! :''<
Dickfish Mötley-Käyttäjä
Viestien lukumäärä : 48 Paikkakunta : Siikajoki Registration date : 07.06.2007
Aihe: Vs: TOMMY LEE Quits MÖTLEY CRÜE: To Syys 13, 2007 9:06 pm
: '< tehty mikä tehty : '< Jos herraa ei enää kiinostanu Rock musiiki niin pitää sitä vaihteluu saaha. Toivottavasti tajuaa kuinka monen fanin se on pettäny: '<<<
Ulla. Mötley-Regular
Viestien lukumäärä : 137 Ikä : 30 Registration date : 29.05.2007
Aihe: Vs: TOMMY LEE Quits MÖTLEY CRÜE: Pe Syys 21, 2007 8:58 pm
Eikös se ilmoittanut, ettei sittenkään eroa, vai onko tää ihan eri juttu? (tyhmä, tyhmempi, minä)
80's Mötley-Regular
Viestien lukumäärä : 101 Ikä : 31 Registration date : 25.06.2007
Aihe: Vs: TOMMY LEE Quits MÖTLEY CRÜE: Pe Marras 09, 2007 7:09 pm